Polityka jakości
Najważniejszym celem Spółdzielni Rzemieślniczej „Wielobranżowa” jest reprezentowanie interesów zrzeszonych członków, sprzedaż wyrobów i usług oraz osiągnięcie dodatnich wyników ekonomicznych w każdym roku rozrachunkowym.
Ambicją Zarządu Spółdzielni i zrzeszonych w niej członków jest ciągłe utrzymywanie zdolności do zaspakajania potrzeb naszych klientów, spełniania ich wymagań i ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością.
Personel Spółdzielni ma świadomość, że jakość naszych wyrobów i usług jest podstawowym warunkiem osiągnięcia postawionych celów i zapewnienia rozwoju firmy.
Naszą codzienną postawę inspirują następujące zasady:
- precyzja w ustalaniu co ma być wykonane,
- dobre wykonanie zaplanowanych działań,
- ciągłe upewnianie się, że wszystko przebiega zgodnie z wymaganiami i przyjętymi procedurami, i że rozwój przyjętego systemu zarządzania nadąża za ewolucją potrzeb naszych klientów.
Chcemy, by znak naszej firmy był utożsamiany przez klientów z:
- wysoką jakością sprzedawanych wyrobów,
- szerokim asortymentem i kompleksowością świadczonych usług,
- konkurencyjnymi cenami,
- dostosowaniem do indywidualnych potrzeb klienta.
Realizujemy to poprzez:
- identyfikowanie potrzeb i oczekiwań naszych klientów,
- nieustanne doskonalenie systemu zarządzania jakością.
Określając powyższą politykę jakości, zapewniam, że jest ona powiązana oczekiwaniami i potrzebami klientów jak i celami działania Spółdzielni.